En maar goede punten scoren
#  @ 
vrijdag 17 november 2006 om 14:51 uur te Tilburg. score: 0 (0 stemmen)
Bekijk dit plaatje wat groter Als je binnenkort weer een klantenonderzoek resultaten rapportje tegen komt denk dan even het volgende.
De afgelopen 2 weken ben ik maar liefst 2 keer gevraagd om mee te doen aan een onderzoek. Al eerder zette ik mijn twijfels bij deze onderzoeken. En mijn gevoel is er alleen maar weer versterkt.

De eerste was net voor de spits (15:39u vertrek Eindhoven) in de intercity naar Tilburg. Nog lang niet druk als de volgende trein en er was voldoende plek. Je moest er wel wat moeite voor doen, maar je kon zitten.

De tweede was woensdag toen ik naar het volleybal ging (19:54u vertrek Tilburg). Je raadt het al, net na de spits. (Volgens het formulier duurt die van 16:00u tot 19:00u.)

Mocht de NS dus binnenkort weer pochen met verbeterde cijfers en meer klant tevredenheid. Bedenk goed wat de truc is. Op die manier kan ik het ook!



Beoordeel deze post:
Andere posts in deze categorie:
karin reageerde op vrijdag 17 november 2006 om 16:02 uur
maar als je op het formulier in moet vullen of je in of buiten de spits reist dan kunnen ze dat toch gewoon meenemen?



Reactie posten:
Je naam:
Je e-mailadres:
Je website:
Je bericht:
Vink dit blokje aan als je achter een publieke computer zit.
Deze weblog kan overweg met Gravatar afbeeldingen.

Klik op een smilie om deze toe te voegen in je reactie.
 
       

 Twitter Updates